Prezența la Târguri Imobiliare sau Târguri de Turism


Scopul unei participări la tȃrguri în care se vȃnd spații de locuit, fie pe termen lung, fie pe termen scurt, este acela de a introduce prospecții cȃt mai mult în atmosfera de la fața locului și de a crea un set de așteptări care să coincidă cȃt mai mult cu realitatea.
Pentru un expozant, toate aspectele pregătirii sunt extrem de importante. Noi, Virtual Tree, ne pricepem foarte bine la unul dintre aceste aspecte - crearea de conținut pentru prezentare - și de aceea vrem să împărtășim cu tine cȃteva idei care te pot inspira pentru următoarele evenimente la care îți dorești să fii prezent:
1. Devino digital
În loc de clasicele broșuri sau cărți de vizită, poți folosi la stand Tablete, Display-uri Touchscreen sau Ochelari VR pe care vizitatorii le pot accesa singuri. Oferă-le posibilitatea de a le trimite prin email link-ul către Macheta sau Machetele 3D pe care tocmai le-au vizualizat și oferă-le șansa să descopere și să decidă în ritmul propriu ce îi atrage și ce îi face să se simtă atașați de una sau de mai multe dintre opțiunile tale.Oferindu-le această libertate, cȃștigi bunăvoința prospecților și îți sporești șansele să le rămȃi în minte pentru mai multă vreme.
2. Cumpărătorii tăi sunt tineri
Fă din standul tău un spațiu de socializare, de explorare, un spațiu care te invita "înăuntru" și, foarte important, încearcă sa renunți la un discurs de pitch în momentul în care interacționezi cu prospecții. Mai degrabă, angrenează-i într-o conversație "umană", prezintă-le instrumentele de vizualizare pe care le pot folosi singuri și invită-i să pună întrebări.Îndrăznește să renunți la un discurs pe care l-ai repetat și încearcă, în schimb, să îți cunoști produsul și platforma de prezentare extrem de bine, astfel încȃt conversația cu prospecții sa fie una liberă, una pe care ei să o poată conduce dacă își doresc să o facă, și una la care tu să ai toate răspunsurile.
3. Interactiv este mai engaging
Fotografiile și videoclipurile de prezentare sunt minunate. Chiar sunt! Însă tȃrgurile și expozițiile nu sunt mediul în care aceste două instrumente performează cel mai bine.Experiența pe care o aduci în cadrul unui tȃrg are o singură șansă de a capta atenția trecătorilor și de a crea o legatură emoțională cu un prospect. Cȃnd un trecător interesat atinge un ecran pe care se afișează o Machetă 3D, acesta primește un răspuns. Imaginea se mișcă, utilizatorul trece în control, explorează liber și își crează propria experiență.Ochelarii VR sunt și ei un mod foarte fun de a explora o Machetă 3D și, mai mult, pot fi chiar oferiți ca suvenir participanților interesați! Trimite-le un email cu link-ul către Machetă și oferă-le perechea de Ochelari VR ca să poată retrăi experiența și acasă (chiar și ochelarii VR din carton funcționează minunat, nu costă mult și pot fi personalizați cu logo-ul tău).Experiența pe care o oferi prospecților în cadrul unui tȃrg poate face diferența între a fi memorabil sau a rămȃne "parte din mulțime".
4. Folosește tehnologia la maximum
Dacă noi îți oferim o soluție de prezentare pe care o poți folosi în cadrul tȃrgului și pe care o poți "da acasă" și prospecților (trimițȃndu-le pe email link-urile relevante), tu mai poți face un efort să fii prezent și vizibil în ochii unei audiențe mai mari.Încearcă să te folosești de puterea social media. Transmite în direct sau postează "moment cu moment" întâmplările de la tȃrg și de la stand, prin transmisiuni live, story-uri sau postări pe Facebook și Instagram care să le arate și fanilor tăi, dar care sunt încă acasă, ce se întȃmplă la eveniment și de ce ar fi, poate, o idee bună să facă o vizită și în persoană.
Noi suntem mari susținători ai folosirii tehnologiei în scopuri productive și de aceea simțim nevoia să îți reamintim de puterea canalelor social media.
Dacă ai întrebări sau idei pe care ai vrea să le discuți cu noi, așteptăm cu drag să ne auzim.
Pe data viitoare!